Wednesday, July 13, 2011

...................

Το είχα καταλάβει ότι αυτό το καλοκαίρι δεν θα ήταν εύκολο...
Όπως και τα δύο προηγούμενα...
Μόνο δέκα μήνες άντεξαν χώρια ύστερα από 60 χρόνια κοινής ζωής.
Πήγε να τη συναντήσει σε ένα κόσμο διαφορετικό, εκεί που ο πόνος δεν υπάρχει.
Μόνο που περίμενα να "φύγει" την παραμονή της γιορτής μου όπως εκείνη "έφυγε" την παραμονή των γενεθλίων μου.
Βιάστηκε να δραπετεύσει χωρίς να προλάβουν να τον χαιρετήσουν αυτοί που έπρεπε...
Το σπίτι του ερήμωσε ξαφνικά...





24 comments:

para-kelsoscooks said...

Καλημερα Μαρίνα,
μια απώλεια πάντα πονάει. Παρηγορήσου όμως ότι τώρα ο πεθερός σου και η πεθερά σου βρίσκονται μαζί, όπως ήταν μαζί,στα 60 χρόνια του γάμου τους.Να ζήσετε να τους θυμόσαστε.

Ειρήνη said...

Μαρίνα μου κανένας λόγος δεν είναι ικανός να απαλύνει τον ανθρώπινο πόνο που προκαλεί μια απώλεια..
Αυτό που παρηγορεί εμένα είναι ότι τουλάχιστον με τη σκέψη μας και τις αναμνήσεις τους φέρνουμε κοντά μας!
Καλή του ανάπαυση!

ayamlin said...

Hi Marina!
Thank you for your kind and warm words for me.
I'm staying at mother's house.
I had a boy on 25th of June.
I'm very happy and I'm thinking couldn't be happier.
I'm coming here again after getting home.
I wanted to say thank you to you.

Χαρά Θεοδωρίτση said...

Να υποθέσω ...πατέρας;
Οποιο πρόσωπο κι αν φεύγει απο τη ζωή σου είναι δυσβάσταχτη η απουσία.
Σου έυχομαι καλή δύναμη, όσο για κείνον μακάρι να εφυγε ανώδυνα και να συναντήσει αυτή που έφυγε νωρίτερα...
Φιλιά

Anonymous said...

Συλυπητηρια.

Ξανθή said...

Μαρίνα μου πριν μισή ώρα σε σκεπτόμουν και τώρα τι διαβάζω;;
Να είστε όλοι καλά να θυμόσαστε όλα αυτά τα αγαπημένα σας πρόσωπα.
Πολλά φιλιά.

PiciFriki said...

τι σημαίνει αυτό;

foufoula89 said...

ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΦΤΩΧΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠ ΑΠΩΛΕΙΑ...ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ ΘΑ ΖΕΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

Εφη said...

Λυπάμαι πολύ....Κουράγιο!

Ειρηνη Σ said...

Μαρινακι μου μια σφυκτη αγκαλια απο μενα

Νίκη said...

Καλό ταξίδι...
Κάποιες σχέσεις κάνουν ακόμα και το θάνατο να νιώθει ανίσχυρος.
Σε φιλώ!

Vita said...

Μαρίνα μου ζωή σ' εσάς να τους θυμάστε. Για κείνον μπορεί να ήταν καλύτερα αφού πήγε να συναντήσει το ταίρι του...

Rena said...

.................................

ιρινι said...

Ειχα προαίσθηση οτι κάτι σου συνέβαινε....η απουσία σου ηταν αισθητή αυτές τις μέρες...Που να φανταστώ τι περνούσες...
Ο Θεός ας αναπάυση την ψυχούλα του, και εσείς νάστε πάντα καλά να τον θυμάστε!!!

magda said...

Αγαπημένη μου φίλη,
Πόσο λυπάμαι για την απώλεια...
Εύχομαι στην οικογένεια σου καλή παρηγοριά...
Όπως είπες, αυτό το αγαπημένο ζευγάρι βρίσκεται σ'έναν τόπο, χωρίς πόνο.
Πάντα θα βρίσκονται στην ψυχούλα σας.
Θα σε ξαναδώ τον Σεπτέμβρη, να είναι όλη η οικογένεια σου καλά.
Πολλά φιλιά

Ανεράιδα said...

Μαρίνα μου, να είστε καλά να τον θυμάστε, να τους θυμάστε!! Δύσκολες στιγμές αυτές.....

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' said...

λΥΠΆΜΑΙ ΠΟΛΥ Μαρίνα μου. Ξέρω τον πόνο που αφήνει η απώλεια ενός δικούς σου ανθρώπου,όσο μεγάλος και αν είναι σε ηλικία. Δεν έχει σημασία.
Να ζήσετε να τον θυμάστε με την όμορφη οικογένειά σου.
Μια σύμπτωση, εμείς σήμερα, 17/7, είχαμε το 9μηνο μνημόσυνο του δικού μου πεθερού. Τέσσερις Αυγούστου πάμε για διακοπές στην αγαπημένη μας πατρίδα την Κύπρο, και θα είναι η πρώτη φορά που αυτός θα λείπει...
Την αγάπη μου.

anthivolon said...

Χρόνια σου πολλά Μαρίνα.
Η απώλεια των αγαπημένων μας πάντα θα μας πονάει, απλώς όταν είναι πρόσφατο πονά θαρρώ αβάσταχτα!!! Και κάτι τέτοιες μέρες γιορτής η σκέψη μας είναι κοντά τους!! Να ζήσεις πολλά χρόνια, να τους θυμάσαι!!

marie said...

Τώρα είναι και πάλι μαζί... για πάντα...
Να ζήσετε να τους θυμόσαστε φίλη μου!

Penelope said...

Οι "αποχωρισμοί" πονάνε τόσο πολύ, ειδικά αν δεν έχεις καταφέρει να πεις μια κουβέντα που θα ήταν ίσως η τελευταία...

Δύναμη σου εύχομαι αγαπητή Μαρίνα. Και αγάπη να έχεις μέσα στην οικογένειά σου πάντα, γιατί αυτή "μετριάζει" τον πόνο από τον αποχωρισμό με τον γονιό σου.

το χειρότεχνο said...

δεν ξερω αν υπαρχουν λογια που μπορουν να απαλυνουν τετοιου ειδους πονο, αλλα η σκεψη τους κ η ωραιες στιγμες που ζησατε ισως ειναι κατι που μπορει να σε κανει να νοιωθεις καλυτερα .

Evita T. said...

Twra to eida auto Marina :(
Kouragio..viwnoume akrivws to dio me ta pe8erika mou..Zeugari tairiaxto kai agaphmeno, deuteroi goneis gia mena. O pe8eros mou mas afhse ton Ianouario kai dustuxws kai h pe8era vasanismenh apo thn vrwmoarrwstia suntoma tha akolou8hsei.

Na eisaste kala kai na tous 8umaste pantote. Oi an8rwpoi pou agapame zoun pantote mesa mas.

Se filw gluka

χρυσάνθη said...

Μαρινάκι μου γλυκό πέρασα από το σπιτάκι σου να μάθω νέα σου!!
Τα θερμά μου συλλυπητήρια για τον πεθερούλι σου!!Νάστε εσείς καλά να το θυμάστε!!!
Ευχαριστώ για το δωράκι.Αισθάνομαι πολύ τυχερή.Θα σου στείλω τα στοιχεία μου.
Καλό φθινόπωρο γλυκιά μου!!φιλάκια πολλά!!!

Anonymous said...

αναρωτιομουνα που να εισαι και αν εισαι καλα.Χααμε τα γκατζετς με τα φιλικα μπλογκς παλι και δεν θυμομουνα πως λεγανε το ιστολογιο σου ....
Αυτη τη στιγμη μιλαω με την Χαρα και εκεινη μου ανεφερε οτι εμφανιστηκες.
Μεγαλη χαρα μου εδωσε γιατι σε ειχα στο νου μου!!!!!
Ευχομαι ολα να πανε καλυτερα για σενα και να τα λεμε συχνοτερα...misirlou...
πολλα φιλια χ2