Sunday, January 8, 2012

Νικήτρια είναι η.............

...................!
Εεεε....όχι δε θα σας πω τ'όνομα τόσο εύκολα!!!
Πρώτα την απάντηση για να είμαι σύμφωνη με τους τύπους!
Στις φωτογραφίες που σας παίδεψαν και μελετήσατε -αρκετές με μεγάλη προσοχή ομολογώ- υπάρχουν φαγητά και γλυκά από την Κίνα και την Ιαπωνία (αυτά τα σούσι δεν τα ξεχώρισε καμιά;;;), από την Ινδονησία, Ταϊλάνδη και Ινδία, από την Φιλανδία και την Αγγλία, από την Αμερική και την Τουρκία, από τη Βουλγαρία και τα Σκόπια, από την Ισπανία και την Ιταλία, από το Βέλγιο και φυσικά από την Ελλάδα!!!
Τα περισσότερα τα βρήκε η........ταρατατζούμ......ταρατατζούμ...
.......
Αrti
Συγχαρητήρια!!!
Το δώρο σου είναι μέσα σ'αυτόν τον φάκελο και θα σου αποκαλυφθεί μόλις τον παραλάβεις!


Το μόνο που θα σου πω είναι ότι πρέπει να το...ζεστάνεις, να το...ποτίσεις και μετά να το...απολαύσεις με παρέα, αν θέλεις!!!
Και αν είναι τόσο όμορφο και σου αρέσει παρουσίασέ το εσύ από το δικό σου παράθυρο!!!
Έτσι για να μη σκάσουν από την περιέργεια και οι υπόλοιπες!!!

7 comments:

Lefkothea said...

ειχαμε διαγωνισμο και εγω τον εχασα???Και μαλιστα πρωτοτυπο κι ενδιαφερον???Αν ειναι δυνατον...και με δωρακι εκπληξη???ααααααα.......απαραδεκτη ειμαι....Μαρινα,χρονια πολλα,καλη χροναι και ελπιζω την επομενη φορα να μην "κοιμαμαι"....φιλια

Ξανθή said...

Καλημέρα!!!γέλασα πολύ!!!
Άντε και του χρόνου να είστε εκεί να μαγειρέψετε!!
Φιλάκια και καλή εβδομάδα!!

Arti said...

Αυτό τον διαγωνισμό τον ευχαριστήθηκα όσο κανέναν άλλο!!!! Ήταν μία ωραία πρόκληση!!! Καλέ το σούσι τώρα το πρόσεξα...πως μου ξέφυγε!!! Ευχαριστώ πολύ για το δωράκι!! θα το περιμένω με ανυπομονησία!!! Φιλιά πολλά και καλή χρονιά!!!!

Χαρά Θεοδωρίτση said...

Εγω δεν έκανα καν τον κόπο γιατί θάμουν εκτός εκ προοιμίου! Σούσιιιι
με τίποτααα
Φιλάκια πολλά για πολλές εμπνεύσεις και έξυπνα δωράκια.
Με την ΑΓΑΠΗ μου!

Δημιουργία said...

Ειχα χασει το παιχνιδι πριν τελειωσει, οσο και αν το μελεταγα.Καλη εβδομαδα να εχεις.

para-kelsoscooks said...

Μαρίνα, τον επόμενο διαγωνισμό να τον κάνεις πιο εύκολο.Χάθηκε ένας μουσακάς, ένα παστίτσιο ή έστω ντολμαδάκια;Φιλιά και καλή εβδομάδα να έχεις.

χρυσάνθη said...

ΜΑΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΣ Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ!!!ΤΟΝ ΚΑΤΑΧΑΡΗΚΑΜΕ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ!!!ΕΓΩ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΑΡΜΑΔΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΣΑΤΕΜΠΟ ΔΕΝ ΤΟΛΜΟΥΣΑ ΝΑ ΠΩ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ!!!
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΕΝΤΥΠΩΣΗ Η ΝΙΚΗΤΡΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΗΣ!!ΑΞΙΑ ΛΟΙΠΟΝ!!!
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΑΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΕΞΥΠΝΕΣ ΕΜΠΝΕΥΣΕΙΣ!!!