Wednesday, February 13, 2013

Καρδιά μου....

Ήταν για μένα μια συνηθισμένη μέρα, μια μέρα σαν όλες τις άλλες.
Όχι γιατί δεν αγαπούσα...Αγαπούσα και αγαπάω με κάθε ματιά, με κάθε άγγιγμα, κάθε στιγμή, κάθε μέρα!
Όμως εκείνο το πρωϊνό έκλαψες για πρώτη φορά, άνοιξες τα ματάκια σου και αντίκρισες τον κόσμο!! Και έγινε η μέρα  για μας ξεχωριστή για πάντα!!!



Τούρτα..δανεική από το google!Θα αντικατασταθεί μόλις είναι έτοιμη η κανονική!!!
Να τα εκατοστήσεις ΜαΤάκια μου!!! 
Να'χεις υγεία και να συναντήσεις στη ζωή σου ότι και όποιον θα στην κάνει ακόμα πιο όμορφη!!!
 

9 comments:

Ξανθή said...

Χρόνια της πολλά!!!ΚΙ εύχομαι πάντα στη ζωή της να έχει τις πιο όμορφες συναντήσεις!!
Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!!

Sheena Dimitriou said...

Να υποθέσω ότι είχε γενέθλια το παιδάκι σου χθες? Να σου ζήσει, καλόχρονο και γερό!

sundayspoon said...

Πολύ όμορφη ανάρτηση! Πολύ γλυκά λόγια!
Χρόνια της πολλά!!!

Ποδηλάτισσα said...

Ω!!!!!! είναι λοιπόν μια πολύ ξεχωριστή ημέρα!!!!! Χρόνια πολλά... και εύχομαι πάντα να συναντά στην ζωή της την αγάπη και την υγεία!!! Πολλά φιλιά!!!!

para-kelsoscooks said...

Να τα εκατοστήσει η κόρη σου. Πάντα γερή και ευτυχισμένη και να την δεις όπως επιθυμεί εκείνη.
Φιλιά

Pepi said...

Να την χαιρεσαι την κορούλα σου σαν τα ψηλά βουνά! Να'ναι πάντα τυχερή, ευτυχισμένη και υγιής!!
Φιλιά και καλό Σ/Κ να'χεις!

Rena Christodoulou said...

ΝΑ ΤΟ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΣΟΥ ΜΑΡΙΝΑ ΜΟΥ!!!!!
ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΡΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟΤΥΧΟ!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

Δημιουργία said...



Πολύχρονο το κοριτσάκι σου,χαρούμενο και πάντα ευτυχισμένο.

zenuwpees said...

Mmmmmmmmm very good hugs Marie-Claire